+15°

Hallå, idag så åkte vi till Tre Hästar. Solen sken och 15+ grader satt inte helt fel heller!
Riktigt gött! Så väl inne på Tre Hästar så fick vi (åtminstonde Amelie) ett bryt och sprang runt och shoppade loss. Eller haha, jag köpte ju bara en grej, då jag inte hade mer än 500 kr så fick jag nöja mig med en mörkblå väst från Jacson, riktigt snygg och stilren!

 

 














Den mörkblåa Jacson västen köpte jag, 415 kr på rea! ;D

Senare så åkte vi till ponnysarna och red. Och naturligtvis så testade vi våra nya grejer, satt som smort!

Julia var riktigt duktig idag! Hon jobbade bra hela tiden och gjorde inte ett ändå "stopp"!
Hon tyckte det nog var rätt skoj också, då vi varierade hela tiden, gjorde flera olika ridvägar, övergångar och liknande. Jag jobbade henne lösgörade på en 8:a i en volt i trav, vilket nog var riktigt nyttigt för henne, tillslut så slappnade hon av och jobbade riktigt fint i form! Kändes super! Hoppade även några skutt över ett litet hinder, vilket hon uppskattade verkligen!

Så nu så blir det träning för både mig och Amelie imorgon av Annelie! ;D

Ha det super, kramar från Emma ♥

 


Kommentarer

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0