2010-04-02

Hejsan!

Det blev ingen ridning idag heller eftersom att hon var pigg som skrutt och jag bestämde mig att longera henne istället.
Men hon fick iallafall springa av sig, vilket var ett stort plus.
Skall rida imorgon, för jag har ett helt lov på mig att verkligen göra allt jag kan för att göra det bättre!

Och jag skall köpa ett par Tretorn Advanced har jag bestämt mig för, jag är iallafall på väg att ha råd!
Har fått 1740:- under kalaset idag så det skall nog fixa sig.

Insläppet ikväll, så jag kanske uppdaterar senare. Men min syster och hennes sambo skall sova här inatt så det är inte så troligt.

Slänger med en bild, från en dag med mycket mycket mycket bättre väder!

Amelie



Kommentarer

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0