22:24

Sitter här nu och ska berätta lite om dagen;

•Först och främst så åkte jag med Amanda på tävling på hemmaklubben,

•Sedan så åt jag lite hemma och jag & Amanda åkte till vårat stall och red Julia - gick rätt bra dessutom! ;D,

•Sedan igen så åkte jag & Amanda hem till Amelie och fixade stallet där, finns före/efter bilder nedan,

•Efter städningen så fick vi något bryt och hoppade studs matta och lekte damphäst, och tog naturligtsvis ett tusental bilder på det, som ni nog redan sett.. haha ;)

Haha, Jag, Amelie & Amanda is the wierdo team :D

Imorgon tänkte jag longera Julia lite faktiskt. Och får bli en mega genomborstning dessutom :D

Ha det bra,


Kommentarer

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0