Hallihallå!

Förlåtförlåtförlåt för extremt dålig uppdatering!!!

Iallafall blev det ingen lektion för Annelie i torsdags,
och Emma fyllde ju år så vi åkte hem till henne och åt tåris :)

Carisma har gått mycket fint alla gånger när vi ridit, bara att hon brunstar som satan och allt händer samtidigt.
I förrgår så rymde Zoilan, den minsta hästen i stallet.. Och det blev halabalola i hela stallet.
Min lillkusin Lina var med så hon blev lite rädd, för Carisma blev jätte stressad och allt.
Men det gick bra, Zoilis kom när vi tog fram mat till honom :)

Jag red Carismutt idag också.. Hon var pigg som skrutt. haha, när mamma tog fram bommar så skulle jag trava över dom men hon hoppar bara över dom!!! Haha, plus att jag aldrig är berädd på det så jag flyger runt där som en plutt.
Haha, hon är allt världens bästa hon!
Imorgon får vi se om jag rider, skall köpa nytt shabrack och en present till Emma.. (kan inte säga vad för att då läser hon det) Hihihi, inköpslista för imorgon:

* Shabrack (hansbo eller så)
* Present till både Mia och Emma (Mia är min storebrors flickvän)
* Ett par byxor. Jag vill gärna ha haremsbyxor för jag tycker att dom är jädrigt snygga men får se vad det blir :)
* En mjukborste! för jag bara måste ha en sådan!

Skall också på kalas efter stan (hemma hos patrik, mia och vincent)
Och åka till stallet, men jag vet inte om jag skall rida för att det är aska uppe i luften och det var risk för regn så tänk om askan regnar ner på mig och cassiprutten så att hon blir helt askig!
Hahaha, nejdå men jag vet inte iallafall.. Hörs snart!

Amelie och Carisma


Kommentarer

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0