Hopp med ponny :)

Idag så hoppade jag med Julia i paddocken, och vilket väder det är idag eller? Helt sjukt vad underbart asså!

Jag hade en gullig pigg och väldigt sammarbetsvillig Julia idag, vilket är himla skoj.
Vi ställde fram en oxer som jag & Julia skulle hoppa lite över. Men vi började med att träna på det som vi
tränat på i torsdags, på lektionen för Annelie. Lite öppna & sluta och sådant, vilket gick himla bra faktiskt, dessutom så jobbade hon bättre i form nu en vad hon gjort förut efter i torsdags!
När vi hoppade sedan blev Julia pigg som skrutt och tyckte det var superkul! Eftersom vi inte
hoppar så mkt så hade vi inte några höga höjder. 70 cm som högst blev det. Men jag är supernöjd,
för man ser verkligen glädjen hon får när hon får hoppa! Hon tog stora luftiga språng med stor marginal över hindret och hon lyfte jättebra på benen!
Så blev supernöjd! Älsk på ponni

Måste bara ha min Julia som egen helt enkelt ♥ , hon är inte värd att gå som turridningsponny..!

Här kommer en liten solbild från i vintras, haha sådan snö kommer vi väl inte se på ett tag igen ;D




Kram Emma ♥

Kommentarer

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0