jag har den bästa ponnyn i hela världen.

Hej!
Carisma var jätte fin idag, och långa stunder gick hon faktiskt ganska bra.
Hon har också börjat bygga muskler! Både på bogen och på rumpan.
Jag är väldigt glad för det, det är jag faktiskt. Och Carisma börjar att lugna ner sig, för idag var inte ens mamma med i början.. Och när mamma kom fick hon ryck. Det är fasen alltid något som händer borta i stallet.
Idag var det en grävmaskin och den var inte kul tyckte Carisma och då tänkte hon,
Låt mig springa iväg ifrån den!! Nej tänkte jag och fick lugna ner henne!
Även idag så galopperade vi i båda varven, även om allt var farligt och det var skit jobbigt tyckte hon så fick jag driva fram henne endå! Så jag är jätte nöjd faktiskt.

Och plus att jag har världens finaste ponny, så då är det ännu lättare att ha tålamod.

Söndag kommer jag och Emmutt tillbringa med att städa stallet, det stallet hemma hos mig.
För hit kommer hästarna flytta i slutet av maj ungefär. Så det blir mysigt!/amelie




Kommentarer
Postat av: helen

hej jätteglad är jag när allt går åt rätt håll=)Krama henne från mig och ge henne några extra morötter,, kram på dig med

2010-04-22 @ 22:55:39

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0