kul kväll

Hej!
Nu sitter jag här med världens bästa vovsing!
Imorgon så ser väl schemat ut såhär ungefär:
10:00 någonting får man väl se sig utsövd.
10:15 äta lite och städa mitt rum och sånt.
11:00-11:30 drar jag mig bortåt stallet för att fixa och rida :) ♥
14:00-14:30 hemma, Emma kommer förbi för att fixa stallet med mig, (mitt stall)
15:00-och framåt städar jag och Emmutt hela stallet! Skall även ta bildbevis på innan och efter och så hoppas jag att ni tycker det blir jätte fint i stallet :)

Måndag har vi studiedag! Då blir det ridning kan jag be och få berätta!

Glöm inte att kommentera tidigare inlägg, den nya headern och även detta kanske?/amelie

Kommentarer

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0