ridning i solsken!

Hejsan alla glada hästmänniskor!
Idag har jag ridit och det gick svinbra rent utsagt!
Hon var så duktig och gick så fint och under sig och allt, svinbra!
Hon ville ta bettet och hon var jätte jätte jätte duktig, jag älskar henne så mycket (det gör jag alltid men mer när det går såhär bra!) UNDERBART!!!!!!!!
Plus på det sköna vädret också, det blåser men det är varmt ändå! :)

Skall tillbaka till stallet lite senare för jag har smörjt alla grejerna så de får jag lämna senare!
Jag har smörjt sadel, träns och stövlar + tvättat schabrak :)

Här kommer ridschemat inför vecka 15

Måndag - Ridning i paddocken
Tisdag - Vila/Rida ut
Onsdag - Rida ut/Vila
Torsdag - Lektion för Annelie
Fredag - Skritt i paddocken + Rida ut
Lördag - Rida i paddocken
Söndag - Rida ut


Inte säkert Tisdag/Onsdag, Tisdag skall vi med skolan på teaterresa till gbg så då får vi se och sen onsdag är det som vanligt, så kanske rider Tisdag eller tvärtom då..

Iallafall är jag jätte nöjd med henne idag! Hon orkar inte hela tiden men nu går det framåt blixtsnabbt.








Finisen :) ♥

Ha en bra söndags eftermiddag/kväll så skriver jag mer imorgon.

Amelie & Carisma

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej .. va sköönt=) Hon är jättefin nu=) Jag ser att du rider henne fint, är mjuk och fin i handen=) kram Helen

2010-04-12 @ 13:04:26

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0