vilodag

Hejsan på er! Tack ännu en gång för alla besökare!

Idag var en jätte slappdag. Pluttis fick vila idag så jag tog bara ut henne på en promenad.
Hon fick av sig täcket och så gick vi så hon fick beta lite i grönt gräs. Det gillades kan vi säga.
Jag stör mig på att det är så fint väder nu när hon fick vila idag! Igår var det ju inte alls lika kul väder, och då red jag! Men det finns ju inget att göra åt nu i efterhand i och för sig. Men Carisma var jätte fin och gullig iallafall :)

Schemat då inför veckan, Det kan bli ändringar för jag vet inte vilken dag jag skall rida lektion igen. Också ska hon vila en dag också men jag vet inte vilken..
Imorgon så skall jag rida ett pass i paddocken, Måndag blir nog att jag tar och rider ut lite, Tisdag cavalletti, Onsdag tar jag en skritt tur, Torsdag så rider jag pass i paddocken, Fredag cavalletti, Lördag rider jag ut och på Söndag så rider jag i paddocken igen. Det är väl på ett ungefär hur veckan kommer se ut. Lektionen blir väl instoppad någon dag i veckan, och då sker ändringar i schemat.

Hade med kameran idag också så här kommer lite sommarbilder på pluttis♥




Jag är inte så snygg, men jag bjuder på dom för att det finns något mycket vackrare på bilderna :)
Trevlig kväll!/amelie

Kommentarer
Postat av: Alice

Hej Ameli. Det verkar alltid som att du har bra kontroll på din häst även om hon bråkar. Jag har en unghäst som ofta bråkar och sådant, men jag vet inte vilka knep jag skall använda för att få henne att sluta? Också undrar jag vilka dina tränare är och om du skulle kunna berätta lite mer om din häst och sådant. Hoppas på svar!

2010-04-24 @ 22:27:22

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0