Barbacka på busponny!

Haha, exakt. Idag var Julia 100 x så mkt trevligare än vad hon var igår!
Idag var hon förvisso väääldigt pigg, men hon var mkt mer samarbetsvillig och gjorde faktiskt bra ifrån sig idag, så visst blev jag nöjd :)

Och som rubriken säger så red jag barbacka idag, och Julia var i början lite busig i galoppen, så att det smittade av sig några bockningar till Carisma, haha
Men jag fick ju försöka lugna ner Julia, och tillslut så blev hon lugn och fin och jobbade fint i form medans vi tränade på öppna, sluta och sådant, travade även några steg då hon bibehöll formen och trampade fint på. Sedan tyckte jag att det räckte, så blev allt riktigt nöjd med Julia idag :D

Imorgon blir det att hoppa, tror verkligen att min hoppetossa inte tackar nej till det! Haha :D



Här går det undan, man ser verkligen hur Julia anstränger sig på små hinder, haha *not* gullponny ♥

Ha det bra, kram Emma ♥

Dags att byta header dessutom!!!


Kommentarer

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0