busridning ;)

vi skulle först hoppa och sånt, men det blev inte så..
så vi red först lite i paddocken, men carisma ville inte jobba alls och fick typ ryck och hoppade runt mest,
och var allmänt stötig.
Så vi bestämde oss för att rida ut, och vi red in en liten väg med massa skog. svårt att förklara...
vi red in där och hittade lite hinder och sånt som vi hoppade, dom gillade det!

Sen så la Emma fram två stockar på en liten stig och då var det ett stort granträd över andra hindret..
där hoppade ashögt över så jag fick granen i munnen och en stor attackpinne på kinden och sen satt de granbarr i min hud, inte kul! satans ont gjorde det, och jag satt och tyckte synd om mig själv hela vägen hem! :c

Jag red med älskade schabraket, jättesnyggt var det på henne! :)


det är ju french vanilla jag har, men så ser det ut i övrigt ;)



imorgon
Hoppning somsagt, vid ca 12-13 någonting..
Hoppa bana skall vi göra :)
inte gjort det förut med Carisma ;)


KOMMENTERA! :D

vi behöver eran hjälp att förbättra bloggen..
vill ni ha frågestund? :)

sleep tight!
/amelie

Kommentarer
Postat av: sally

jag vill gärna ha frågestund... fast det verkar inte så många som vill ha det.... allafall vill jag gärna fråga så skall jag fråga på kommentarer? :*

2010-06-06 @ 10:16:05

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0