Good morning!

Hejsan!

Nu är det bara 1 vecka kvar, sedan är det sommarlov! Helt underbart! :D
En hel sommar kommer ägnas åt bad, sol, häst, träningar och tävlingar! Guuud vad jag längtar!
Jag har ett sjukt stort suk att börja tävla nu, det känns super nu! :D Nu ska vi bara vaccinera henne igen nästa vecka, sedan behövs mätning och licens till mig, sedan är det dags! ;)

Är inte helt säker på om jag ska rida Julia idag. Får väl se. Om jag ska det så rider jag kanske ut eller nåt :)
Tänkte ju hoppa med Amelie i Claes paddock imorrn, kanske kommer det bilder, eller film? :)

Haha, sitter faktiskt och tittar tävlingar i sommar nu, haha ;)

Ha det super, så hörs vi senare, kram Emma ♥

Kommentarer
Postat av: Gittan

Vad kul att Du ska hopa med Amelie i Claes paddock imorgon, då kan ju hästarna få stå hemma och vila....Ni har ju faktiskt tränat ganska bra på studsmattan!

2010-06-04 @ 15:15:17
URL: http://galenponny.blogg.se/

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0