Hemma från Tre Hästar!

♥Heeej! Nu är vi hemma från Tre Hästar! Amelie följde också med, och hon skrev ju vad hon köpte! :D
Men jag kan ju säga att jag äntligen fått köpt läderstövlar! :D Jag är så sjukt nöjd!
Det blev ett par begangnade Cavallo Junior stövlar, och de är skitsnygga! :D Fick dem dessutom för ett jättebra pris! ;)
Sedan köpte vi även ett par nya boots till Julia, och lite småsaker. :)

Så ska absolut testa mina stövlar och boots sedan när vi hopptränar, vilket blir super! :D



Och en bild när de sitter på mig ;) snygga! ♥ ↓



Älskade (L)

Nu ska jag till Amelie!

Ha det bra, kram Emma ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Fina!:)

2010-06-07 @ 16:04:08

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0