rubrik

aa, nu måste vi skapa klarhet här för er läsare!

iallafall, fick en kommentar förut eller något som det stod;
har du och amelie inte roligt längre då???


Såklart att vi har roligt fortfarande, men ibland behöver man en paus från varandra.
jag slår vad om att när emma kommer tillbaka hit kommer vi ha precis lika roligt som vi haft jättelänge.
visst tröttnar vi på varandra ibland, men skillnaden är att vi löser det.


Så Emma och Julia blev iväg körda igår, utan en ändå förvarning. kan ni förstå att jag blev trött på att inte veta vad som händer? Sen är det klart att Sofia (amandas mamma) ville vara med, det nekar jag henne absolut inte till, utan det är väl mer bra att hon får se hur det går med Nemo och Julia.

Men igår blev Carisma genomstressad, för Sunlight kom in och Julia gick ut.
Och det var det som inte fick hända, iallafall enligt mig. Carisma har problem med förändringar och så händer typ den största i hela vida världen som kan hända en häst som hittat tryggheten i Julia.

Jag har aldrig sagt att dom inte får ta ifrån Julia från oss, nej.

Jag vet att Carisma har svårt med förändringar, så jag gjorde allt för att motverka den stora.
Men det blir alltid mer än svårt, och jag vet om det.


Carisma och Sunni har fått stå inne inatt, och jag tycker det var ett bra val, det gav dom tid att lära känna varandra.
Nu är det inga problem i hagen och visst så letar Carisma efter Julia, men hon kommer ju tillbaka.
Carisma dör ju inte liksom.

Och ja, Carisma hoppade över grinden igår, men det är fixat nu, hon kan inte hoppa över den längre.

Jag hoppas jag gjort så ni fattar någonting för jag är vet inte vad som händer längre ärligt talat.

amelie

Kommentarer

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0