storm!

iallafall nästan :)
var ute förut och skulle sätta på Carisma ett täcke för jag tyckte synd om henne,
men det ville hon verkligen inte! :(

Jag tänkte på att åka till Ellas tävling idag, ta lite kort och titta lite.
Men vi hade ju "fest" igår så mamma ville inte köra och min bror bara sa nej iallafall.
såååå, jag får väl åka och titta någon annan gång, tror ändå att tävlingen är klar snart :)


Idag skall jag inte rida för att det blåser, somsagt :c

Ikväll kommer Ella och Sunlight, så det är riktigt synd att det blåser så mycket... fast Carisma verkar inte bry sig så mycket :)

Hoppas det går bra med dom iallafall, annars är det katastrof :c


sen så åker väl dom hem på torsdag eller fredag, om dom inte vill stanna! hihihi,
mer uppdatering senare, tänkte ta lite bilder på världens finaste hästis senare! ♥
kram på er!
/amelie


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej det går säkert jättebra.. men sätt på dem benskydd vid första mötet.det är effektivt föe att förhindra skador...hehe

2010-06-12 @ 13:38:53

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0