:))

Hej, nu får ursäkta för min usla uppdatering igår, men var pga att jag kom hem sent och hann inte blogga innan.

Igår så red jag lite dressyr igår. Blev inte så mkt då Sara & Bella följde med och skulle rida lite på honey ♥
Men medans den tiden jag red så kändes hon fin och jobbade hyfsat bra, bara att det blev lite virrigt. Men det var bara att få tillbaka rytmen igen. Så blev bra tillslut ;)

Idag tänkte jag att Julia ska få vila. Och vid fyra tiden ska hon skos.

Och imorgon blir det hoppträning, då jag bestämt mig för att träna svängar och bjudningen fram och sådant. Vilket jag känner att det inte är några problem med, vi får väl se! ;)

Skriv väldigt gärna om vad ni tycker vi ska skriva om! Så blir bloggen ännu roligare :D

Ha det bra,


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv mer.

2010-05-21 @ 19:41:34

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0