God morgon!

Hejhej, vilket underbart väder det är ute nu eller?

Jag ska rida på Julia idag, får bli lite dressyrträning idag.
Tänkte testa lite med henne idag. Kommer nog gå bra :)

I veckan ska det komma en veterinär och besiktiga och vaccinera Julia, sedan blir det bara att skriva kontrakt och sedan är jag officiell ägare av Fröken Julie! ♥

Jag har också tittat lite på grejer jag vill köpa, men jag har ju inte så himla mkt pengar just nu. Då vi sedan ska slutmäta Julia senare. Men man kan ju i alla fall drömma. ;D

Detta svetttäcke var väldigt snyggt från Amigo - Jersey Cooler, dessutom billigt.


Denna sadeln har jag velat ha så sjukt länge, Globus Clic. Enormt snygg och är väldigt bra, med stöd och sådant.


Åh, vad jag vill ha denna kavajen från Pikeur, rätt billig ändå ;) 


Detta stilrena vita tävligsschabraket från Schockemöhle är billigt och skulle allt sitta fint att ha och tävla med! Detta har guld runt, men det fanns i svart logga och passpoal, så skulle hellre ha det med svart också, men hittade ingen bild på det.


Ha en riktigt bra dag nu,
 

Kommentarer
Postat av: evelina

En sånn globus sadel har jag :)

2010-05-02 @ 21:43:06
URL: http://svennisthatsme.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaha, kul! Vad tycker du om den? :)

2010-05-03 @ 06:44:48
URL: http://galenponny.blogg.se/

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0