Godmorgon! :)

Hej, visst är det en fin morgon? Här är det det i alla fall! :)

Jag hoppade i paddocken med Julia igår, Amelie var där och filmade, Amanda & Sofia var där också. :)
Och Sofia hjälpte mig, vilket var väldigt skönt. Då jag gärna föredrar att ha någon som hjälper mig när jag rider. :D

Julia var pigg som as! Jättekul dessutom då ;D
Haha, som uppvärmning så försökte jag få frambjudning, vilket tydligen gick väldigt bra, för hon var på rent ut sagt hela tiden. Vilket var kul!
Sen travhoppade vi ett kryss, egentligen hur enkelt som helst, men hur slarvigt som helst så rev hon det två gånger! Först med bakhoven, sedan med framhoven, då blev jag lite irreterad. Hah, men hon hoppade sedan över det lätt.
Efter det testade vi oxer, på kanske 50 cm med däck under, och bara på det lilla hindret så hoppade hon som en galning! Sedan hoppade vi räcket och oxer utan problem när Sofia och Amanda hade höjt, då var väl hindrena kanske på 70, 80. Vilket gick riktigt bra, tycker jag. :)
Men när vi höjde räcket ytterligare, så bedömde jag avståndet fel så vi faktiskt kraschade in i hindret (har vi också film på, hehe), men Julia är ju så himla go att hon försökte allt vad hon kunde att försöka hoppa över det. Men ingen skada eller något visade sig, så vi tog det igen och då hoppade hon riktigt bra över det!
Som avslutning sedan hoppade vi med inga problem och god marginal över oxern igen, vilket Julia tyckte var så sjukt kul! :D
Så kan inte säga annat än att jag är supernöjd!

Dessutom ska vi snart lägga in filmen från igår! :) Också filmen från när Amelie red lektion för Annelie!

Jag håller också på att klippa ihop en annan film, som ni kommer få se inom snar framtid! :D


Ha det superbra,
 

Kommentarer

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0