Gullplutt :)

Hejsan!
Idag tränade jag lite hoppning med Julia i paddocken. Amelie & Carisma var också med. :)

Asså, seriöst - Julia var svinpigg idag! Vilket hade både för- och nackdelar.
Bl a så hade hon springattack, men hon hoppade väldigt bra! :)

Blev lite för "på" ibland. Men vi fick allt till några riktigt fina hopp & rundor sedan. :) Det var kul, fast var liite irreterande när hon körde sitt race. Och dessutom upptäckte jag att Julia är i behov av martingal elr förbygel, iaf när hon är sådan som hon var idag. Hehe.. Men får väl se om jag köper ngt sånt. ;)

Sedan när hon var jättemkt uppe i varv fick jag lungna ner henne genom att jobba henne i en låg form och rida serpentiner, volter, öppna, sluta och allt möjligt i trav. Och tillslut gick hon riktigt bra i en låg, avslappnad form och det kändes riktigt bra då. :) Fick väl lite tillbaka från igår ;)

Kommer nog bilder senare, eller imorgon, då Amelie har dem.
Mamma filmade lite på mig & Julia travade av med mobilen, så kommer kanske ngt snart. :)

Mamma klippte också Julias man ännu mer idag också, så nu ser hon verkligen ut som en liten tävlingsponny :D ♥

Vill också tacka för så många besök idag, svinkul!

Ha det bra nu,


Kommentarer

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0