hoppning i paddocken :)

japp, idag blev det några skutt i paddocken och det gick jättebra!
Carisma ville hoppa idag och allt var kul :)
Vi hoppar inte så högt, men hon är högt över!
Det är kul nu när allt ordnat sig :)

Jag bjuder på lite bilder;











jätte söta :) hihi! Emma lägger nog in hur det gick senare :)

Iallafall är jag jätte nöjd med snuffan idag :) Glad är jag!
Nu måste jag börja träna så jag inte blir en stor kluns ;)
Har faktiskt gått upp 2kg så nu måste jag gå ner minst 5!!!
Haha, :)
Hoppas ni gillade bilderna iallafall!
Imorgon skall jag rida dressyr med snodden, så vill ni ha bilder så tell me! :)
Annars kommer det nog ändå! ;) Haha!
/amelie

Kommentarer
Postat av: helen

JÄTTEFINA BILDER=)=) FINA NI ÄR!!SJÄLVKLALT VILL VI HA BILDER HEHEHE..

2010-05-16 @ 21:41:13
Postat av: Gunilla

Superduktiga ponnier och tjejer idag! och jättefina bilder!!!

2010-05-16 @ 22:10:56
URL: http://galenponny.blogg.se/
Postat av: Amelie

Haha :)

Gunilla du har ju tatt bilderna, iallafall den med oss båda! :)

Helen, det kommer mer bilder!

2010-05-17 @ 16:35:06
URL: http://galenponny.blogg.se/

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0