inköpslista:

Har lite grejer jag skall köpa eftersom jag börjar komma igång med allt :) ♥


SANTA CRUZ PRO LEGANO
-
en riktigt snygg sadel tycker jag verkligen, och rättså billig också! Pris svart 5995kronor och brun 6995kronor.
Sugen på den svarta, :) Har även tittat på begagnad :)



SCAPA SPORTS SCHABRAK
-
riktigt snyggt och hållbart schabrak! Pris ca: 700-830kronor.





HANSBO ROYAL COLLECTION 2010
-
riktigt stiligt schabrak för en bra summa ca 300-400kronor. Finns både i dressyr och allround.


Skall spara ihop till detta, och det är inte aktuellt försen efter sommaren ändå för det är då jag kommer börja tävla lite smått :) Mamma och pappa kommer nog hjälpa till lite, för att dom är såååå snälla :) Först så tänker jag ju på sadeln, för att den vill jag verkligen ha!

Hoppning kommer jag ju att vara inriktad på, så då behöver jag en hoppsadel :)

Ha en bra dag!/amelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå fan då lägger man hällre pengarna på fiske xD

2010-05-05 @ 17:13:39

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0