sol sol sol!

yay, det är sol idag och vi skall hoppa! :)
har en irreterad mamma som inte fattar varför jag vill vänta på emma, osv.
kan ni räkna ut att jag är trött?

Iallafall skall jag testa nya tränset idag :D:D
och nu har hon skor bak också eftersom hon är lite öm på bakhovarna.
Så det blir många förändringar idag, men det skall nog gå bra :)
eftersom vi fick mest kommentarer på film, så blir det film! :)
Bara var berädd på att vi inte hoppar så högt nu i början osv, haha, spela roll egentligen men..

Skall bli askul iallafall, och nu får jag väl bli sams med mamma igen. fast, det brukar gå rätt enkelt,

min fråga är:
är du någonsin ovän med dina föräldrar? :)

Hörs sen!
/amelie

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: det blir dom när man lägger in dom på datorn med, är jag ute och tar 50 kort är det knappt 20 som blir bra :/

2010-05-22 @ 12:56:28
URL: http://talandedjur.blogg.se/

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0