solig dag! :)

och det gillar vi jätte mycket!
iallafall så red jag förut. det gick okej, hon var ganska okoncentrerad långa stunder, och ibland gick hon jätte fint.
Men jag försökte mest få skritten att funka, för hon var väldigt springig.
Men i galoppen blev det lite hopp och skutt, hon var pigg! Så hon hoppade lite jämfota! :)
Men jag tyckte det var kul, min mamma tyckte därimot att det inte var så jätte kul.
Men tog några kort, men nu måste jag titta på wipeout!

Fast innan måste jag bara berätta att jag spelade match med fotbollslaget idag också :)
Det gick rättså bra, andra halvlek gick än första :)

Ha en fin söndagskväll./amelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv mer!

2010-05-10 @ 19:42:45

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0