sommarväder!

det är det verkligen idag, så fina Carisma har fått vila idag :)
men åkte dit vid halv 7 tiden ungefär och mockade osv, + att jag klippte hovskägget! :)
Hihi, skall någon dag klippa manen lite kortare också! :)
Hon fick gå i kanten och tugga lite gräs, sånt som hon gillar medan tiden jag borstade :)
JAG ÄLSKAR DIG UNDERBARA PONNY!
hihi, iallafall så imorgon skall Sara och Bella med till stallet, vilka är det tänker ni?
jo, det är mina och emmas kompisar, Sara har ridit på ridskola, men jag tror inte Bella ridit innan?
Kanske kan man slänga upp henne på hästryggen, skulle vara kul! Även Sara skall få rida runt lite :)
På Julia då, eftersom att man aldrig vet vad Carisma kan hitta på! ;)
Så det kommer lite bilder på oss nötter imorgon, hoppas ni gillar dom! hahaha!
Jag rider imorgon när dom springer runt ;) Med snodden, fortfarande lika fuskis, hehe! ;)
Men jag kan koncentrera mig på mig själv då, och inte på hennes huvud! Så det är riktigt skönt..
Jag tror inte det var något mer, hörs imorgon!
/amelie

Kommentarer

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0