Tråkigt väder

Hej, idag blir det ingen ridning, för någon av oss. Värsta regnvädret :(

I morse var veterinären i stallet och besiktade Julia, allt var ua och nu är det bara kvar att skriva kontrakt. :D




Somsagt skall Carisma också vila idag efter ett riktigt bra pass igår med Annelie :)
Film kommer, kanske ikväll?
Imorgon så skall jag först longera en liten stund, med halsförlängaren :)
Annelie sa att jag skulle göra det för att hon skulle hitta sin egen form, och söka sig ner och under sig.
Så det skall jag prova, och sen också rida lite :)
Ikväll skall jag på kalas så då uppdaterar jag nog efter ridpasset imorgon.

Snart skall vi också till stallet, och göra iordning fint till våra små pluppar! :)
Ha det jätte bra! :)
Kram Amelie och Emma.

Kommentarer
Postat av: isabella

bra =) skicka din bild till min mail så skickar jag min bild =)

2010-05-12 @ 19:14:25
URL: http://isabellaf.blogg.se/

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0