uteritt med jennifer

Hejsan :)
Idag har vi ridit ''kalltorpsrundan'' tillsammans med Jennifer :)
Det var riktigt kul idag också, och idag blev det lite snabbare tempo också :)
Haha, vi galopperade och då kom Emma lite före, så bestämde jag mig för att galoppera ikapp henne!
Och Carisma är jädrigt snabb när vi kör igång på riktigt, så vi körde inte så långt innan vi kom ikapp!
Iallafall så tittade Emma bak när jag & carisma kom som en virvelvind genom gruset, och då blev hon jätte rädd så hon satte på Julia i full karriär bort mot skogen.
Jag blev självklart jätte förvånad och skrattade som satan samtidigt som jag skulle lugna Carisma lite :)
Sen kom Jennifer i flygande fläng och fick nästan inte stopp på Agnes när vi hade sprungit iväg!
Haha, det var iallafall en jätte kul runda i regn och varmattack!
Får vi snart göra om! :)
Imorgon så blir det antingen markarbete eller vila :)
Antagligen vila, men vi får se vad det är för väder! ;)
Hoppas ni haft en lika kul dag som oss!
Vi hörs snart!
Kram Amelie & Emma ;)


Kommentarer
Postat av: " de vet du väl " hahah

Hej! jag kommenterar (Y) <3

2010-05-18 @ 20:15:14
Postat av: Gittan

Era tokfior, jag som sa att ni skulle ta det lugnt och så kör ni värsta galoppracet.....men det verkar som ni haft kul i alla fall.......men antagligen så kommer jag att ha ont i nervösen nästa gång ni rider ut!

2010-05-18 @ 21:36:34

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0