vi har nästan köpt detta träns!




KINGSTON PULLARTRÄNS
-
strl cob, med skurning vid öronen för extra komfort vid det känsliga stället.
köpte begagnat så det kommer nog med posten en av dagarna framöver om vi får köpa det.
så jag tyckte det var helt okej och då var min mamma jätte snäll och mejlade henne :)

så på måndag skall mamma åka iväg och handla det här:
* Tredelat bett
* Lusern
* Korn
Annars så har jag ingen mat till lilla bortskämda Carisma :)

Ridpasset imorgon:

Emputt kommer tillbaka ifrån sin pappa så vi skall rida ihop!! :D
Tänkte verkligen inte tänka på hur hon går imorgon utan att hon skall gå framåt.
Tar nog novabettet imorgon för jag vill inte hålla på att låna Annelies hela tiden.
Men jag får ju snart ett eget och det kommer jag ha på nya tränset :)
Så jag skall iallafall rida igenom henne riktigt imorgon.


Schema inför denna vecka typ:
Söndag:
Dressyr
Måndag: Vila/Cavalletti
Tisdag: Rida ut
Onsdag: Dressyr/Hoppning
Torsdag: Dressyr/Hoppning
Fredag: Vila/Skritt tur
Lördag: Cavalletti
Söndag: Dressyr

Även en dag lektion, så det blir någon ändring i schemat.
Hoppas ni har en trevlig helg, glöm inte fortsätta titta!/amelie



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja visst är mamma snäll! Och tränset blev ditt!

Däremot blir väl inte veckan riktigt som Du tänkt när du vaknade med en rejäl förkylning. Så nu blir det till att vara stallmamma idag!

Ridpassetigår gick ju jättebra...ponnyflickan börjar ju gå riktigt bra framåt och är samarbetsvillig...riktigt roligt att titta på!

2010-05-03 @ 09:12:51

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0