Carisma är underbar!

Nu har hon hittat formen min lilla bebis! supernöjd, ridningen har gått svinbra alla dagar jag ridit och börjar så smått komma igång med Judith träningarna snart tror jag och allt känns superbra! Så vi har kommit långt och det känns otroligt bra! nu är det inte lång tid tills vi skall ut på våran första blåbärshoppning 50cm heller! längtar! :) Hoppas allt går bra och hon vill hoppa så jag inte glömmer banan, brukar det på sånt :) busig jag är...!

Imorgon skall Carisma vila och på tisdag åker jag och Emma iväg med hästarna till närk där vi skall rida dressyr och hoppning med skolan på elevens val dag. Skall bli svinkul! :) sååå massa kramar så kan ni hitta mig här, (kittykanon.blogg.se). Hörs snart alla fina och glöm inte att läsa bättre och tom med film på min blogg!

www.kittykanon.blogg.se
www.kittykanon.blogg.se
www.kittykanon.blogg.se
www.kittykanon.blogg.se
www.kittykanon.blogg.se
www.kittykanon.blogg.se
www.kittykanon.blogg.se
www.kittykanon.blogg.se

Kramar Amelie

Kommentarer

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0