Amelie hissar vs. dissar

jag känner lust att blogga!
så nu blir det lite hiss vs. diss! :)




* Ella&Sunlight kommer nästa vecka! :)
* Skolan slutar på fredag! :)
* Vi har inga mer lektioner i skolan, bara brännboll och titta film! :)
* Jag skall rida senare :)



* Det är inte något skönt väder nu..
* Jag fryser..
* Det är en hel vecka kvar tills Ella&Sunlight kommer! :)
* Jag vet inte vad jag skall dissa mer!

HAHA

jag gjorde bara en snabb HISS/DISS grej för jag orkade inte göra bättre änså :)

aa, skriver mer senare,
/amelie

Kommentarer
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

tack så mke :D

2010-06-08 @ 15:44:20
URL: http://catago.blogg.se/

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0