bara en tanke

jag undrar bara en sak...
många läser en hästblogg och tänker typ; usch hon kan ju inte rida!
och sen sätter han/hon sig och skriver till personen som har bloggen att usch vilken dålig blogg du har.
Ett tillexempel är ju hästskvallerbloggarna, om du inte gillar bloggen, läs den inte då!
jag förstår inte hur man kan skriva en kommentar som t.ex;
usch hur kan du sitta inne och skvallra på människor, fy så fegt!
ett exempel är denhär kommentaren: http://hoppetossans.blogg.se/2010/june/svar-pa-tal.html

Om det ända du skall göra är att klaga och att försöka framstå som bättre än ryttaren som känner hästen behöver du inte bry dig om att titta alls, håller ni inte med mig?

Självklart kan man inte alltid få god respons när man skriver blogg, men jag tycker att sånna kommentarer bara är onödiga. Det är ingen som bett dig att ha en åsikt, och man blir mest "ledsen" av att få sådana endå..

Sen tycker jag att man skall skriva sitt namn om man verkligen tycker så.
Annars vågar man inte stå upp för sin åsikt!


Dehär är bara så som jag känner, jag vet inte vad ni tycker?

Skriv gärna en åsikt! :)
/amelie

Kommentarer
Postat av: Tuva

Håller med, såna kommentarer är bara onödiga och de vet ju inte hur min häst rids som bäst.

Tack :)

2010-06-06 @ 11:45:35
URL: http://hoppetossans.blogg.se/

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0