är det sommarlov nu?

för det känns inte så! känns som jag skall tillbaka till skolan på måndag, även om jag inte vill!
usch, det är kallt och typ höstväder i juni, otroligt tråkigt!


Nu är skolavslutningen avklarad och jag och Kim sjöng Release me - Oh Laura :)

inte lika nervös som jag var förra gången jag skulle sjunga, kan vara för att jag var ensam förra gången men jag har ju sjungit "solo" med bandet också :)

Iallafall kanske jag skall rida senare, rida ut isf.
Det kommer en massa folk ikväll  (mamma fyller år), så då vill dom säkert greja med hästarna..
(Lina min kusin är 8år och hon gillar hästar jättemycket!)
så det blir väl kul,
min älsklings syster kommer också och alex! ;)

plus en massa andra som tillexempel
mina andra kusiner, erik och johanna :)
min syssling johanna,
mamma och pappas kompisar
leif och sonia,
stefan och magdalena (erik, lina och johannas föräldrar)
erland och cina och hugo, (hugo är lika gammal som mig) tror att han skulle följa med iallafall,
gull-britt och lennart, (johannas föräldrar)

liite förvirrande kanske men ni får fatta så gott de går, om jag rider kommer det upp, annars kan det bli riktigt dåligt med uppdatering ifrån min sida!

en bild från igår, hihi, ida fotograf!
charmig min jag har va? :) ni gillar den jättemycket!



see you,
/amelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

søt hest :D kjekt med kommentar tilbake :D

2010-06-12 @ 17:55:26
URL: http://evyyrke.blogg.no

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0