Kommentar från Anonym



Ursäkta, dålig kvalité!


Iallafall, svaret här då:

Såklart det inte blir min och Ellas blogg bara för att Emma åker iväg.
Jag och Ella kommer ju uppdatera och lägga in en massa roliga bilder och kul inlägg,
Men det är ju fortfarande jag och Emma som äger bloggen TILLSAMMANS!

Jag och Emma kan bråka ibland och allt möjligt,
Men vi vet att vi löser det, för att vi älskar varandra.
Vi har varit bästisar i ca 7år och jag byter ju inte ägare på bloggen bara för att hon åker iväg några dagar?
Förstår ni vad jag menar? Våran vänskap kan skaka ibland, men det finns alltid en lösning.
Och att vara borta från varandra ett tag, kan vara nyttigt också! ;)

Det var mitt svar på den kommentaren, tycker ni något annat, säg det!
Hoppas svaret hjälpte!

iallafall så finns inte ens mynameisheart.blogspot.com så det är ingen idé att titta den, :)

/amelie



Kommentarer

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0