solsken och världens härligaste paddock,

jag älskar verkligen Claes paddock!
undebar att rida i, fast Carisma var vääääldig unghästig, tränade mest på att få henne att gå i lungt tempo, vilket gick sådär, som vanligt lite hopp och skutt när det blev jobbigt.
samtidigt som jag fick rabies, ("inte värt att säga" anledning), kan bara säga att det inte var så härligt.
sen i galoppen var hon värsta studsig, men sen så fick vi igång det riktigt bra!
hon fattar ofta fel galopp också, mest i högervarv..
men när vi fick in rätt galopp byter grisen! haha, sen fick vi iallafall rätt och allt blev frid och fröjd.
NOT, haha. iallafall kan jag säga att min anledning har något att göra med min mamma. som vanligt.
/amelie


PS. Emmas internet har kraschat, så hon kanske inte kan uppdatera så bra ;(

Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss på Dig med....

2010-06-03 @ 20:45:36
URL: http://galenponny.blogg.se/

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0