hoppning










ja, här har ni några videor på mig, emma och hästisarna! :)

jag och carisma har inte lärt oss varandra riktigt, så det är därför det ser dumt ut ibland ;)
+ att hon crashade in i hindret som ni antagligen såg ;)
det gick jättebra förövrigt idag,  hon hade det nya pullartränset på sig och funkade perfekt med det! :)
även med bakskor gick det jätte bra, det är ju inte en så stor förändring liksom. det kanske till och med är skönt med lite bättre fötter!
De avmaskades idag också, vilket betyder ingen ridning söndag, måndag.
men jag skall gå lite med carisma någon av dagarna.
imorgon är schemat fullpackat med grejer.
först på det står;
någon gång efter jag vaknat: till stallet :)
13:00 kalas
senare: göra iordning mitt stall med emma och kanske terrängbanan.

det är schemat för imorgon :)
hoppas ni gillar filmerna! hörs imorgon!
/amelie

Kommentarer
Postat av: Gittan

Duktiga tjejer och duktiga hästar.....detta kommer att bli riktigt bra!!!

2010-05-22 @ 20:51:47
Postat av: Gunilla

Ni är jätteduktiga <3

2010-05-22 @ 21:07:17
URL: http://galenponny.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte gulliga är ni=)

2010-05-23 @ 19:30:51
Postat av: Therese Jensen

hur gammal är den bruna? ser väldigt osäkra ut både du och hästen. ett tips hade du fattat galoppen tidigare hade det nog inte hänt. bättre att få upp galoppen innan man hoppar.

2010-05-26 @ 13:01:11
URL: http://hoppryttareen.blogg.se/

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0