bilder från igår





ja, som överskriften berättar kommer lite bilder från igår och sedan kommer lite info om underbara idag :)














30/4-2010

jag red med det tredelade, och det gick helt okej med det idag.
vi borjade med att rida ut och skritta och trava lite.
sedan gick vi tillbaka till paddocken efter uteritt i ca 15min.
då hoppade vi för första gången! eller jag hoppade där hon var förut. fast det var i skogen.
men det gick asbra. i början så visste hon inte riktigt vad det var jag menade, men sen så gick det skitbra och hon svängde som en riktig omhoppningshäst. Snabb var hon också! men det gick jätte jätte bra iallafall även om vi inte hoppade så där jättehögt, kanske 50-60?
Iallafall blev jag glad! hihi, imorgon så tar jag nog och rider lite i paddocken. hoppas hon är sammarbetsvillig för lite dressyr.
Trevlig valborg!/amelie

Kommentarer
Postat av: Alice

Fina bilder!

2010-04-30 @ 20:32:06
Postat av: Anna

copyright? :)

2010-05-03 @ 12:21:34
Postat av: Amelie

svar till Anna:

Du får gärna ta en bild på Carisma iallafall :)

2010-05-03 @ 13:49:10
URL: http://galenponny.blogg.se/

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0