fredag 1/4 2010

Hejsanhej!

Jag red inte idag för att mamma tyckte att det blåste för mycket och hon var verkligen smutsig som en gris.
Uschuschusch...
Men vi spolade henne eftersom att hon fick för sig att rulla sig precis vid utgången vid hagen där det var som mest lerigt som det kunde varit.
Men solen lyste, även om det var svinkallt!
Men man skall faktiskt inte klaga, det är bättre än snö och slask iallafall!

Jag säger också lycka till till Emma imorgon som skall tävla hoppning 60cm på Närk.

Jag skall också rida och prova Kamilia Du Pont sadeln :)
Wish me luck.

Och imorgon har vi också kalas hemma för mig för att jag fyllde år förra veckan. Efter det sover Anna (storasyster) och Alex (hennes sambo) här och så skall vi väl mysa med godis och tv! :)
Men rider innan kalaset är så mamma kanske kan fotta mig lite :)

Sov gott och ha en trevlig kväll,
OCH ALLA MED LOV, HA DET SÅ KUL SOM NI KAN!!!

Amelie


Slänger in denna *HOST* snygga bild, och jag vet att alla gillar den. Titta hur jag sitter! Jag gillar att bjuda på mig själv kan vi säga, annars hade jag aldrig lagt ut en sådan bild. Och så ser ju Carisma fruktansvärt rolig ut också!


Kommentarer
Postat av: Helen

Ha ha jag tycker ni är sööta=)=) Pigg POONY

2010-04-01 @ 21:48:56

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0