Hej

Hejhej, tänkte bara berätta att jag ska hoppträna med Julia idag för Christina.
Ska bli skoj! ;)

En annan sak att berätta är att jag inte kommer ha kvar Julia, hon lämnas tillbaka till sin ägare i sluten av maj. :(
Det var först tänkt att vi kanske skulle köpt henne, hon är inte mer värd än 25,000. Men hennes ägare var alltför
åpen och ville ta 38,000 för henne! Helt sjukt! Fan asså, jag älskar ju Julia. Men nu så ska jag ta vara på den tid som vi har kvar och ha så kul som möjligt. Nu letar vi dessutom efter en himla massa ponnyer, har redan hittat en massa intressanta. Får se om jag åker och provrider någon dag.

Jättesynd att jag inte för köpa Julia.. Men händer det någonting som vi inte vill ska hända, som vi blir ledsna för, så för det med oss lärdom och någonting ännu bättre, eller, är det inte så? Hoppas..

Ha det bra, kram Emma ♥

Kommentarer

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0