the one and only

Hejsan, det gick rent ut sagt skitbra idag!
Vi testade Kamila Du Pont sadeln och den passade absolut mycket bättre än Paul Johes sadeln.
Det märkes på hela henne att hon tyckte att det var kul istället för att det var jobbigt!
Hon ruskar på huvudet och hoppar runt lite men inte i samma utsträckning än innan.

Så nu är jag glad och har en häst som är väldigt tillfreds med livet.

Har också planerat tillsammans med mamsen att ta en tur till Tre hästar och Hedmans häst någon av dagarna på lovet. Ridstövlar står på önskelistan och jag har faktiskt pengar till det. 1867 och 50 har jag så mamma har lovat att hjälpa till med den sista pengen som behövs isåfall..

Imorgon rider jag nog lite, måste få ordning på galoppen fortfarande. Men idag gick det jätte bra, och jag är nöjd även om det fortfarande är en lång väg kvar.



Amelie & Carisma



Kommentarer
Postat av: Helen

Vad sköönt att det funkar nu=) Nu ska du se att allt blir kanon så ni kan ge er ut på långritter och ha det skönt=) Hon ser jätte väl vårdad och fiin ut=)

2010-04-03 @ 19:15:04
Postat av: rebecka

finisar! :*

2010-04-04 @ 11:50:43
URL: http://vapenkonst.blogg.se/

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0