tre hästar 7/4 2010

Hejsan alla hästvänner!

Igår som ni säkert sett var vi på tre hästar i kungälv.
Jag shoppade för ca 2000:- + att mamma var jätte snäll och betalade ett träns :)

Jag köpte Mountain Horse Sportive Ridstövlar




Och hästgodis såklart :)




Och ett par ridbyxor, back2back. Men de var sönder i dragkedjan så det får jag fixa.
Också ett träns men jag hittade tyvärr ingen bild på det och jag har inte det hemma :(



Även ett ländtäcke som var fint :) (inte samma men nästan)




Och sist och också minst en blå öronhuva från Eskadron.






Jag är supernöjd, förutom med ridbyxorna.

Ikväll skall jag också rida för Annelie :) Det skall bli kul, men jag är nervös faktiskt!

Igår om ridpasset då..
Carisma gillar inte förändringar och jag hade på henne det nya tränset.
Så hon grejade med sitt huvud ungefär varje sekund. Fast hon hoppade inte runt, utan det var också att hon inte orkade. Men hon försöker så gott hon kan. Hon har ingen ork så det är det vi håller på att bygga upp med ridvägar, övergångar osv. När Carisma inte orkar vara med mer så ruskar hon så man nästan tror att det är jordbävning :) Men jag fick igång riktigt bra galopp igår även om hon fick damp när jag tänkte få igång galoppen när Julia skulle springa framför. Men det går framåt varje dag, och det lönar sig tillslut.

Amelie och Carisma

Kommentarer
Postat av: rebecka

kan du inte få dom bytta om du visar kvitto?

2010-04-08 @ 18:53:49
URL: http://vapenkonst.blogg.se/

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0