Hej bloggen!

Hej!
Jag måste ursäkta för den otroligt dåliga uppdateringen nu i sommar.
Men nu när skolan börjar så hoppas jag på att jag hinner blogga lite mera nu. Vi börjar skolan på måndag, gud vad tråkigt! Men det ska bli skönt att komma tillbaka till vanliga rutiner igen!

Det har hänt en hel del för mig och Julia under sommaren. För det första så har vi utvecklats något otroligt och Julia är verkligen bättre än någonsin och det känns så underbart! Det känns som om vi börjar tillsammans bli någonting. Nu är vi verkligen på gång, på riktigt! Dessutom så har vi tränat och vi har nått ett av våra mål i år, att hoppa 1 m. Nu klarar vi det hur lätt som helst och Julia har ett enormt sug på hinder! Och det är så roligt! Nästa månad så börjar också "allvaret" haha, eller vad man ska säga. Vi ska börja tävla "på riktigt"! Lokala tävlingar i hoppning och dressyr är väl tänken nu i höst! Och ett till mål är ju att klara 1,10 m. Och det tror jag starkt på att vi kommer att klara - det känns så, så bra! I sommar har vi också terrängtränat för tränare och det känns verkligen som om det är någonting att satsa på till nästa år! Julia och jag älskar det!
Jag älskar min ponny ♥ Vi startade också våran första träningstävling på LERK, Lilla Edets Ridklubb. Dock var inte resultatet det bästa, men hon kändes så fantastisk då, och det var faktiskt känslan som räknades där. Julia var så glad! Så nu när vi har tränat för tränare på LC-LB nivå så känns det som om en liten till träningstävling på 70-80 cm inte skulle vara några problem alls! Sedan i oktober kommer vi nog starta våran första lokala hopptävling, på NÄRK, Norra Älvsborgs Ridklubb. Det är vad vi har tänkt oss än så länge! Sedan är det bara att fortsätta!

Här kommer ett par bilder från i sommras och på träningar för tränare.


Julia och jag på träning på Närk 10 augusti. 105 cm :D







Mer bilder kommer att komma! :D

Ha det bra!

KRAM EMMA ♥ www.littlemissjulie.blogg.se

Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

härlig blogg :)

2010-08-24 @ 16:16:21
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0