Underbar dag! :D

Jag fixade internet, äntligen! Så nu känner jag mig allmänt grym! haha
Dessutom så har själva dagen varit super, riktigt chill i skolan, det är helt underbart väder och Julia gick riktigt bra idag! ;D That's how I like it! ♥

Red ju med Amelie i Claes sjukt fina och stora paddock, vilket var verkligen superbra! Jag och Amelie behövde inte krocka in i varann och kunde "ta" plats, haha ja, det var grymt.

Julia var pigg och glad och var lite nyfiken på allt omkring henne på det nya stället. Men när hon koncentrerade sig på mig så gick hon riktigt bra, vilket kändes super! Hon jobbade bra i form i alla gångarter och blev lite studsig ibland, men var inga problem alls. För hon lugnade ner sig och jobbade bra igen. Tränade dessutom öppna, sluta, skänkelvikningar, byten och sådant.
Blev allt riktigt nöjd med Julia idag! ♥
Ngn dag i helgen ska vi till paddocken igen och hoppa, kommer bli super! :D



Ha det jättebra, kram Emma ♥


Kommentarer

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0