16-03-10

Idag har det varit så himla trögt i skolan, men så fort jag kom till stallet så ändrades trök - till kul!
Jag red inte idag, men gosade och grejade endast med Julia.
Helt underbart!!
Hon var så go och snäll - as always, och det var så mysigt när jag kände med händerna över hela kroppen. Julia blev så lugn och fin och sänkte huvudet när jag grejade i ansiktet på henne. Tillslut stod hon med huvudet nästan nere i golvet och sov, jag satt brevid henne och grejade i ansiktet. Det var verkligen enormt med mysighet, det är sådana studer som sätter en guldkant på vardagen! Sedan så kliade jag henne på ganascherna, och gullig som hon är så kliade hon tillbaka på min axel.
Jag älskar Julia ♥

Kramar från Emma & Fröken Julie 

Kommentarer

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0