bilder från någon annan dag

Tjena! Nu kommer några av de efterlängtade bilderna :) ENJOY ♥

vi har lite damp, ser ni? :)



ja, fler bilder kommer väl i andra inlägg :)



Idag då iallafall så gick det jätte bra :)

Vi borstade och först så märkte jag att hon fått ett sår på ena rumpsidan..
Det var antagligen Ellen (hästen hon står med i hagen) som har bitit eller sparkat,
lite konstigt men Ellen äger Carisma så det kanske bara skulle vara så.
Och hon har ju inte nog med sår heller? Hon har nog snart sår överallt! VAD GÖR JAG FÖR FEL?

Men iallafall så gick vi runt i paddocken lite :)
Hon gick jätte fint och stannade när jag stannade och vi grejade lite och lekte och busade..
Vi har haft tränset på henne när vi tränat på att gå :)

Det är så himla konstigt att hon inte ens blev halt!
Men tur också..

Hon är så söt och hon blir så sur på mig när jag försöker få henne att gå fint,
även om det är oseriöst så kan hon väl gå lite fint tänkte jag..
Men hon ville absolut inte det och då så slog hon upp huvudet i ansiktet på mig!
Busfrö, men hon är väärldens bästa häst.
Nu är det bara sadel och ridning som fattas, så kommer detta bli jätte bra.

Kan också rekommendera showmaster benskyddena på hööks! Jätte bra och sitter väldigt bra även på smala ponnyben! (Cob storlek)

Ha en fin kväll, Amelie ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

nee vilka gulliga hästar eller hur=)=)=) Carisma e en busunge tydlingen=) ingen fara skedd!! hag kompisen ville väl bara uppfostra henne lite=)=) ja hoppas Sadeln passar nu=)=)=)

2010-03-22 @ 23:39:30
Postat av: Amelie

haha absolut :)

ja det får vi verkligen hoppas :)

2010-03-23 @ 07:01:39

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0