en på miljonen

Älskade älskade Carisma, finns det någon som dig?
Jag trodde aldrig att jag skulle få ha en häst igen, och så hittar jag dig.
Och jag fastnade för dig direkt. Fina fina du, du är unik och underbar.
Första intrycket är viktigt, och det var underbart. Du må va osäker och ung, men du är otrolig.
Jag älskar dig, så är det. Jag har aldrig känt såhär. Förstår du?
Du är den bästa, och du är så vacker.
Jag hoppas att du kommer förlåta mig för alla fel jag gör, och har gjort.
För du är värd allt du kan få.
Jag må va klumpig och jobbig, men du förstår mig på ett sätt som ingen annan gör.
Kitty Kanon, du är den bästa hästen som finns. Du är en på miljonen.


Underbar och vackrast av alla.


Kommentarer
Postat av: helen

AAA hon är verkligen en kanon Carisma=)=) När hon kommer tillrätta helt efter någon månad eller två ska du se att hon inte är osäker längre(bara ung)=) Oroa dig inte hon förlåter och har överseende med alla smågrejor.Hon är så mild . men tänk inte att du gör fel, för det gör du inte, alla bitar faller på plats så småningom=)

2010-03-23 @ 22:58:32
Postat av: Gittan

tack helen :)

2010-03-24 @ 08:22:08

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0