Hööks Vill ha!

Detta är vad jag vill ha från Hööks Hästsport!
Just nu är det 10 % rea på hela sortimentet, så passa på! Till och med den 5 april!

Detta vill jag ha:



1: Fleece set, finns i två färger - Vinröd med gråa detaljer & Brun med oranga detaljer. Grimma, Fleecetäcke, Fleecelindor & ett grimskaft.
Riktigt snyggt och hela sätter för 159 kr! Bara ett måste på mig iaf!



2: Pannband, Vita Strass stenar. Riktigt fint, till bra pris, 229 kr! Ska jag ha då jag inte har råd med ett Swarowski pannband just nu. Brun & Svart.



3: Snygg svart Väst som passar så bra nu till den lite "kallare" våren. Riktigt snygg och billig, från 229 kr!
Svart med lila detaljer. Med avtagbar huva. Härligt material! Ett måste!




4: Så jäkla snygga läderridstövlar för ett bra pris, 1 499 kr! Dressyr/Allroundstövel, sjukt snygga och sköna med storlekar från 37-41. Älskar dem redan, och tror jag ska köpa dessa!

Gå in på www.hooks.se för att se sortimentet!

Kramar från Emma


Kommentarer
Postat av: Amelie

hihi, jag har köpt det fleecesetet XD

2010-03-17 @ 08:31:00

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0