Magsjuk Amelie :(

Idag var Amelie magsjuk, skrutt också. När man minst vill det så händer det :(
Så Amelie har inte bloggat något. Jag har inte haft det sådär superkul i skolan & stallet idag då :/
Men jag hoppas hon blir frisk snart!!

Jag red i ridhuset idag också, i ridhuset var också hon som äger stallet Julia & Carisma står i med sin fina hingst och red, och naturligtsvis skulle Julia vara helt inne på denna hingsten, så hon var stel och lite ofokuserad, precis vid det dummaste tillfället :P
Men efter jag fått övertaget, och Julia börjat fokusera på mig & uppgiften, så började hon mjuka upp sig och gå riktigt fint i en bra form. Så jag var ändå rätt nöjd med henne. Man har bra & dåliga dagar helt enkelt ;)
Så Julia var allt svettig när vi kom tillbaka, pga lite fight idag, haha :P
Men allt löser sig tillslut! :)

Ha det bra, Kram Emma ♥

Kommentarer

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0