nassi






Hejsan hej!

Imorgon är det sista dagen i skolan innan det efterlängtade lovet!!
Underbart skall det bli, behöver verkligen detta efter allt ståhej här i världen!
Men självklart skall vi ha bättre uppdatering och mer bilder + en ny header som kommer framöver.

Carisma har ont i höger rumpmuskel och gillar inte alls att man borstar där.
Så idag tog jag och mamsen på Arnikagel på det onda så det kanske löser upp sig lite,
Kan vara muskelbristning, men det tror jag knappast eftersom att hon stödjer såpass bra på benet som hon ändå gör.
Vi skall också testa en annan sadel, för det kan också vara den.
Så imorgon testar vi Kamil Du Point sadeln. Den är lite sliten och nersutten, men det kan vara värt att testa!

Men vi la på henne fleecetäcket och så drog vi hemåt (eller tekniskt sätt hem till Emma, iallafall jag)
och där var vi lika konstiga som vanligt.

Imorgon blir det ridning, som Emma redan sagt. Hoppas hon inte är som ett gummiband.
Rumphäst, :)

Sov gott och dröm söta drömmar, Amelie

Kommentarer
Postat av: HELEN

Heej .. va fin bild =) du kan väl maila den till mig och gärna några fler fina=) Jag tror nog hon fått en liten bristing i muskeln skriver mer o det på mailen=)

2010-03-31 @ 22:43:14

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0