sadel + ridning

Hejsan, :)
Igår red jag också!! :)
Det gick jättebra! Hon var pigg och ville helst galoppera runt,
men vi skrittade bara :)
Och så valde vi sadel också, en paul johes.. faktiskt riktigt skön!
Men mamma sa; trava tio steg, och självklart ville carisma inte bara trava utan hoppade fram lite som det busfrö hon är. Haha, men hon var duktig och jag förstår om hon har spring i benen, efter 3veckors ledighet.
Idag skall vi longera, så då får hon springa lite, tar med mig kameran också,
så uppdaterar ikväll eller imorgon!

trevlig lördag!







/ Amelie

Kommentarer
Postat av: Helen

heloj bra val,, jag har haft en exakt lika dan Pauljones till min Tamlin nu i flera år den är jätteskön..

2010-03-27 @ 22:06:50

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0