sjuk

Hej :)

Som ni nog sett på Emmas tidigare inlägg ''Amelie Magsjuk'' så är jag magsjuk.
Eller har varit, jag är väl inte riktigt frisk men jag kräks inte så får se om jag går till skolan imorgon.

Vi har iallafall tittat på ett par sadlar eftersom att bommen på den andra gick sönder..

Vi har tittat på en Tekna (allround), en helt ny sadel som är framtagen i sammarbete med den franska sadeltillverkaren Tolga.
Det är inget riktigt läder, det är microfiber skinn, men den är snygg och mycket tåligare..

Också en begagnad Zaldi Royal (allround mot hopp).

Så snart har jag väl en ny sadel i guess :)

hörs snart

/ Amelie

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: jag vet inte riktigt, får se vad familia har klämt fram för namn ;)

2010-03-16 @ 20:28:38
URL: http://idaabsolut.blogg.se/

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0