280510

Tråkigt väder!
Förut var det okej väder med lite sol och allt möjligt, rättså varmt också.
Nu bara superjobbigt väder med duggregn och åskhimmel.
tror inte jag behöver säga mer än sluta.
Plus att några på våran skola skulle åka till Liseberg idag med Fritidsgården :c
Vill också!! Hann bara inte anmäla mig, så det är som det är.
Iallafall så rider jag inte idag, hon har gått i 3dagar, dressyr, hopp, uteritt.
så det är ganska okej att låta henne vila idag.
Imorgon skall jag hoppa och på söndag flyttar dom hem hit till mig! :)
Jättekul skall det bli, bara få slappa hela sommaren! :)

Idag skall jag kanske till stan, och köpa lite nödvändiga saker till mig själv.
OM jag har tur kanske jag kan köpa med något gott till Carisma, vem vet? ;)
Vet inte om det kommer bilder imorgon, men om det skulle göra det så märker ni ju det.
ja, det var nog det för nu..
Glöm inte skriva vad ni vill läsa om, det är alltid kul med era åsikter! :)
/amelie

Kommentarer
Postat av: SARA

vi måste göra nått nån dag! <3

2010-05-28 @ 17:46:03

Har du en åsikt? skriv den här!

Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

Din epost: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0